Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Lars Andersson - 15 augusti 2015 23:50

Tack Gagge!

Självklart ska fartstrecket vara rakt ner.

Du ska veta att det jag fick många flashbacks från diskussioner och tecknande vi gjorde förr.

Bara det var värt att göra en sån här knäpp grej, att öppna sitt innersta skaparrum för alla.

 


Även sidan 3 är i stort sett klar. Såhär blev den. Jag försökte hitta samma atmosfär och känsla som när jag själv vandrade bland fjällbjörkar och ormbunkar i Matsdal, Dikanäs. Jag drack det klara vattnet från bäckarna. Jag tror att man måste vara där mentalt för att göra något man sedan kan känna sig nöjd över. Jag är just nu, skapligt nöjd. 

 


Annars har jag också spelat med mitt band idag, och ätit surströmming med min älskade fru och dotter, och sett det sista avsnittet av TV-serien Daredevil. En dag värd guld!


/Lars

Presentation


Jag jobbar som Maskinarbetare på Siljum Mekan. På min fritid tecknar jag serier och spelar gitarr. Spelar även bas i coverbandet "Complayners"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards