Alla inlägg den 5 februari 2017

Av Lars Andersson - 5 februari 2017 20:00


Egentligen var tanken att jag skulle börja redan i Lördags. Den här gången tänkte jag följa någons goda råd att alltid ha en snusdosa tillhands. Detta för att slippa paniken som kan uppstå och sedan leder till att man i ren ilska går och köper sig en dosa. Det har jag faktiskt råkat ut för en gång och det går så fort att man inte fattar att det har hänt förrän man sitter med en snus under överläppen igen. 


Fast det gick ju som det gick med det här också:


 

Lördagen fick gå som en vanligt snusande dag. Men inför söndagen lade jag upp det  annorlunda:

  

Det funkade Söndagen har gått.

Jag har haft nikotintuggummi som hjälp när det varit jävligast. Men den här gången ska jag klara det.


Allt gott

Presentation


Jag jobbar som Maskinarbetare på Siljum Mekan. På min fritid tecknar jag serier och spelar gitarr. Spelar även bas i coverbandet "Complayners"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards