Alla inlägg den 6 februari 2017

Av Lars Andersson - 6 februari 2017 21:30

Den enda förändringen idag är att jag känner mig aktiv och att jag måste sätta händerna i något så att jag inte tänker på snuset hela tiden.

Då hittade jag pennan som jag gjorde de första tio sidorna av "Gustapärsa" med. (Den första serie jag gjort som blev publicerad, för er som inte känner till det)


Pennan funkade trots att det nog är fem år sedan jag slutade använda den. Det är en billig penna som anses vara miljövänlig då man kan byta patronerna i den. Den har väl sina brister då det är en vanlig kulspetspenna men jag tycker den är rätt kul att använda. Och då den är billig känner man sig lite friare att ta ut i svängarna. Den här gången blev det en gammal barndomsfavorit som i höstas hade biopremiär.


Den filmen måste jag se nån gång.

 


Allt gott

/Lars



Presentation


Jag jobbar som Maskinarbetare på Siljum Mekan. På min fritid tecknar jag serier och spelar gitarr. Spelar även bas i coverbandet "Complayners"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards