Alla inlägg den 12 februari 2017

Av Lars Andersson - 12 februari 2017 17:53

Det har gått bra. Suget har kommit över mig några gånger men nikotintuggummin fungerar.

Givetvis ska jag fasa ut dessa också så småningom. Men än så länge får de hänga kvar. Den här gången kommer jag att fokusera på vanan i första hand och nikotinberoendet i andra.


Jag har även gjort en excelfil där jag avser att dokumentera allt jag sparar och/eller slösar på detta projekt.

Blygsamma 3 kronor är vad jag gått plus denna vecka. Men pengarna är inte allt även om jag givetvis hoppas att det ska bli en vinst som även den sporrar att gå vidare med detta.

 

Pengar är inte allt som sagt. Först och främst hoppas jag min hälsa ska bli bättre, sedan vill jag ligga steget före, och när någon säger att jag måste sluta för att må bättre kan jag säga att jag redan gjort det.


Jag tycker mig märka att kreativiteten ökat. Den här kom jag på, på jobbet då tiden gick sakta en dag.

 

Jag tecknade ner den igårkväll och redigerade lite på datorn idag för att få den skapligt läsbar.Serier kan vara en bra terapi för sånt här.


Allt gott

/Lars

Presentation


Jag jobbar som Maskinarbetare på Siljum Mekan. På min fritid tecknar jag serier och spelar gitarr. Spelar även bas i coverbandet "Complayners"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards